Menu
Get Free Product Catalog!
You can order a printed version of our latest catalogue by filling out the online form or download pdf version here.
Garantija
LARS LAJ VISPĀRĒJĀ GARANTIJA 2012
20 gadi:
Funkcionālā izturība:
- tērauda sastāvdaļas
- Augsta blīvuma polietilēna HDPE un HPL elementi
10 gadi:
Attiecas uz visu cinkoto un citu tērauda/ metāla detaļu bez pārklājuma un cieto plastmasas paneļu materiāla vai ražošanas defektiem.
Uz koka detaļām, kas regulāri tiek apstrādātas ar eļļu, funkcionālo izturību atkarībā no vietējiem laika apstākļiem.
5 gadi:
Attiecas uz materiāla vai ražošanas defektiem uz atsperēm, krāsotām metāla daļām, lodīšu gultņa mezgliem, virvju un kāpšanas tīklu konstrukcijām, karsti cinkoto ķēžu komponentiem un plastmasas detaļām.
2 gadi:
Attiecas uz materiāla vai ražošanas defektiem uz finiera dēļiem, koka virsmas apstrādi, šķiedrāta slīpām plaksnēm, kustīgo detaļu darbības traucējumiem, tērauda trosiem, sporta tīkliem, kā arī cinkotu & pulverkrāsas pārklājumu.
Garantija neattiecas uz:
- - Ja produkts nav uzstādīts atbilstoši norādītajam uzstādīšanas instrukcijā.
- - Ja produkts tika pakļauts vandālismam, ļaunprātīgai izmantošanai vai stiprai deformācijai.
- - Ja produkts tika pakļauts tādiem vides apstākļiem, kas nebija paredzēti Lars LAJ.
- - Dabīgo amortizāciju normālas lietošanas gadījumā, kā arī uz atslābinātām vai atskrūvētām sastāvdaļām.
- - Metāla detaļu virsmas koroziju un krāsas noplēsumiem, izbalējušām virsmām un citiem kosmētiskiem jautājumiem.
- - Uz kosmētisko koka deformāciju, sveķu sašķelšanu un noplūdi un citiem defektiem, kas rodas transportēšanas, montāžas, demontāžas un nepareizas uzglabāšanas laikā.
- - Uz aizsargājošām plastmasas caurulēm, ko izmanto uz ķēdes un gumijas riepām.
- - Ja klients nespēj veikt pārbaudes un apkopes procedūras saskaņā ar Pārbaužu rokasgrāmatu un produktu lietošanas instrukciju.
- - Ja klients neinformē Lars LAJ vai pilnvaroto pārstāvi par defektu 2 mēnešu laikā no defekta atklāšanas brīža
- - vai arī, kad tas tika atklāts.
Garantijas laikā LARS LAJ apņemas aizstāt bojātās detaļas ar jaunām, vai, pēc saviem ieskatiem, veikta bojātas detaļas remontu. Rezerves detaļa vai salabota detaļa tiks nosūtīta klientam/ pircējam bez maksas, bez saprātīgas kavēšanās. Nomainītās detaļas jāatgriež LARS LAJ pēc pieprasījuma. Uz garantijas laikā nomainītām vai izremontētām detaļām izplatīsies sākotnējas garantijas atlikusī daļa.
Jebkura garantijas prasība tiks nosūtīta LARS LAJ ar pilnu bojājuma aprakstu un attēla dokumentāciju. Klientam ir jāuzrāda pirkuma apliecinājuma dokumentu (piem., rēķins) vai oriģinālu LARS LAJ garantijas apliecības formu. Turklāt, klientam, pēc pieprasījuma, jāiesniedz dokumentu kopijas, kas apliecina pārbaudes un apkopes veikšanu.